Mais qui sommes nous ? Tests en tout genre....

Kamen

  • Waffou
  • What lies behind the mask...
  • Messages: 8 012
Re: Mais qui sommes nous ? Tests en tout genre....
« Réponse #540, le 25 Avril 2008 à 17:35 »
Je devais etre proche de Gandhi la derniere fois, je le suis toujours. (-4,75 ; -5,79), donc au milieu de la gauche et plutot libertaire. Ca ne me surprend toujours pas. :D
Re: Mais qui sommes nous ? Tests en tout genre....
« Réponse #541, le 11 Avril 2012 à 17:20 »
Amusant, me replongeant dans ce fil, j'ai décidé de retenter un test qui m'avait bien plus il y a des années.
Certes, la perception que l'on a de soi et celle que les autres ont de nous est assez différente, mais au moins, la perspective de voir si l'image que l'on pense avoir évolue avec le temps est intéressante.

Il y a donc 7 ans, j'avais ça :
(cliquez pour montrer/cacher)
Citation de Kamen le 9 Décembre 2005 à 14:27
Moi ca donne ca :
Citation
Stability |||||||||||| 46%
Orderliness |||||||||||||| 60%
Extraversion |||||||||||||| 56%
Stability results were medium which suggests you average somewhere in between being calm and resilient and being anxious and reactive.

Orderliness results were moderately high which suggests you are, at times, overly organized, reliable, neat, and hard working at the expense of flexibility, efficiency, spontaneity, and fun.

Extraversion results were moderately high which suggests you are, at times, overly talkative, outgoing, sociable and interacting at the expense of developing your own individual interests and internally based identity.
 

trait snapshot:

clean, organized, dislikes chaos, semi neat freak, perfectionist, traditional, realist, fits in most places, enjoys managing others, risk averse, good at saving money, prudent, respects authority, high self control, hard working, does not like to stand out, follows the rules, finisher, resilient, takes precautions, cautious, honest, unfamiliar with the dark side of life, practical, dutiful

Par contre, le "doesn't like to stand out"...  :sweatdrop:

Et là, j'ai ça :
(cliquez pour montrer/cacher)
Citation
Stability    ||||||||||||    46%
Orderliness    ||||||||||||||||    70%
Extraversion    ||||||||||||||    60%

Stability results were medium which suggests you average somewhere in between being calm and resilient and being anxious and reactive.

Orderliness results were high which suggests you are overly organized, reliable, neat, and hard working at the expense too often of flexibility, efficiency, spontaneity, and fun.

Extraversion results were moderately high which suggests you are, at times, overly talkative, outgoing, sociable and interacting at the expense of developing your own individual interests and internally based identity.

trait snapshot:
clean, self revealing, open, organized, outgoing, social, enjoys leadership and managing others, dominant, makes friends easily, does not like to be alone, assertive, hard working, finisher, optimistic, positive, likes to stand out, likes large parties, respects authority, practical, high self esteem, perfectionist, dislikes chaos, busy, not familiar with the dark side of life, controlling, high self control, traditional, tough, likes to fit in, conforming, brutally honest, takes precautions

Et pourtant, j'ai l'impression d'avoir changé... D'un autre côté, un certain nombre de traits sont parfaitement erronés, comme
(cliquez pour montrer/cacher)
does not like to be alone, likes large parties...
. Ah, les tests. :rolleyes:
永遠に、あなたのモノ・・・

RoiLion.Thom

  • Dilettante
  • Waffou
  • Raw! Raw! Fight the power!
  • Messages: 10 038
Re: Re : Mais qui sommes nous ? Tests en tout genre....
« Réponse #542, le 11 Avril 2012 à 21:41 »
Hi hi, c'est rigolo, ça.
Pour rappel, c'était là :
Citation de Une personne très bien, déjà à l'époque le 6 Septembre 2005 à 09:54
cliquez ici pour un test de personnalité assez sympa.
Le 6 septembre 2005, donc, j'avais ceci :
(cliquez pour montrer/cacher)
Global Personality Test Results

Stability |||||||||||||||||||| 83%
Orderliness |||||| 30%
Extraversion |||||||||||||||| 63%
... et je m'y retrouvais très bien, de même que je retrouve très bien le moi de 2005 maintenant.

Aujourd'hui, j'ai ça :
(cliquez pour montrer/cacher)
Global Personality Test Results

Stability    ||||||||||||||||    70%
Orderliness    ||||    20%
Extraversion    ||||||||||||||||||    76%

Stability results were high which suggests you are very relaxed, calm, secure, and optimistic..

Orderliness results were low which suggests you are overly flexible, improvised, and fun seeking at the expense too often of reliability, work ethic, and long term accomplishment.

Extraversion results were high which suggests you are overly talkative, outgoing, sociable and interacting at the expense too often of developing your own individual interests and internally based identity.
... et je m'y retrouve toujours bien :smartass:

Y a bien la fin, sur le fait que je délaisse mes propres intérêts, qui ne me semble pas correct, mais bon, le reste est vraiment ça.
"Je suis un intoxiqué.
- Intoxiqué de quoi ?
- De la vie. Je m'y suis adonné tout petit et je ne peux plus m'en passer."

T. Pratchett, Sourcellerie, Les Annales du Disque-Monde, livre V.

Wingman

  • True Detective
  • Waffou
  • Nulla Salus Sine The Hives
  • Messages: 4 257
Re: Mais qui sommes nous ? Tests en tout genre....
« Réponse #543, le 14 Décembre 2012 à 13:56 »
Allez tiens petit récussitage aussi
Citation de Wingman le 14 Janvier 2007 à 16:52
Attention le score de ouf :

Votre score est de 51 point(s).

Statistiques :
Pourcentage de réponses positives : 26 %
Réponses positives sur les boissons : 35 %
Réponses positives sur les drogues : 8 %
Réponses positives sur le sexe : 21 %


Ca va je reste fidèle à certains de mes principes  :D
Je suis passé à ça

Votre score est de 143 point(s).

Pourcentage de réponses positives : 53 %
Réponses positives sur les boissons : 70 %
Réponses positives sur les drogues : 33 %
Réponses positives sur le sexe : 48 %

C'est encore sage, mais mieux quand même




Ca me correspond pas mal en effet !

Et enfin (et oui j'me fait chier)


Stability   ||||||||||   36%
Orderliness   ||||||||||||   50%
Extraversion   ||||||||||||||||||   73%

Stability results were moderately low which suggests you are worrying, insecure, emotional, and anxious.

Orderliness results were medium which suggests you are moderately organized, hard working, and reliable while still remaining flexible, efficient, and fun.

Extraversion results were high which suggests you are overly talkative, outgoing, sociable and interacting at the expense too often of developing your own individual interests and internally based identity.


trait snapshot:
open, tough, irritable, worrying, does not like to be alone, craves attention, low self control, emotionally sensitive, interacting, sad, very social, aggressive, prefer organized to unpredictable, dependent, social chameleon, suspicious, values the heart over the mind, likes large parties, outgoing, likes to make fun, likes to fit in, mildly phobic, vain, makes friends easily, enjoys leadership, clingy, rash

The WormLord

  • Waffou
  • Messages: 1 169
Je vous sers un ver ?

Wingman

  • True Detective
  • Waffou
  • Nulla Salus Sine The Hives
  • Messages: 4 257

Ryô

  • Sociologeek
  • Waffou
  • Chuck norris peut casser le bras de Rayman
  • Messages: 3 419
Re: Mais qui sommes nous ? Tests en tout genre....
« Réponse #546, le 14 Décembre 2012 à 15:28 »
Global Personality Test Results
Stability (53%) medium which suggests you average somewhere in between being calm and resilient and being anxious and reactive.
 Orderliness (63%) moderately high which suggests you are, at times, overly organized, reliable, neat, and hard working at the expense of flexibility, efficiency, spontaneity, and fun.
 Extraversion (80%) high which suggests you are overly talkative, outgoing, sociable and interacting at the expense too often of developing your own individual interests and internally based identity.

Moui, ça a l'air ressemblant. C'est quoi votre autre test sur le cul et la bière?
On est tous le con de quelqu'un d'autre

Un appendice ne sert pas forcément à rien. Chez moi, TOUS les appendices servent  :classe:


Mise a jour du blog le 27/12/06

Kianouch

  • Admin
  • Messages: 12 746

Ryô

  • Sociologeek
  • Waffou
  • Chuck norris peut casser le bras de Rayman
  • Messages: 3 419
Re: Mais qui sommes nous ? Tests en tout genre....
« Réponse #548, le 14 Décembre 2012 à 16:22 »
Votre score est de 206 point(s).

Statistiques :

Pourcentage de réponses positives : 65 %
Réponses positives sur les boissons : 70 %
Réponses positives sur les drogues : 75 %
Réponses positives sur le sexe : 62 %

Vous vivez votre vie à fond les bananes sans peur du lendemain !
(Un score qui vous donne le droit de clamer votre impureté à l'assistance :P)
On est tous le con de quelqu'un d'autre

Un appendice ne sert pas forcément à rien. Chez moi, TOUS les appendices servent  :classe:


Mise a jour du blog le 27/12/06

harsiesis

  • Waffou
  • Thank you, and good night.
  • Messages: 527

Ryô

  • Sociologeek
  • Waffou
  • Chuck norris peut casser le bras de Rayman
  • Messages: 3 419
On est tous le con de quelqu'un d'autre

Un appendice ne sert pas forcément à rien. Chez moi, TOUS les appendices servent  :classe:


Mise a jour du blog le 27/12/06

iDam

  • ‾͟͟͞(((ꎤˋ⁻̫ˊ)—̳͟͞͞o
  • Modos
  • ▃ ▅ ▆ ▇ ▆ ▇ ▅ ▃
  • Messages: 12 593

Flavien

  • Modos
  • Un bon temps pour un bombardement
  • Messages: 3 500
" En France, les peines d'argent durent plus longtemps que les peines
de coeur et se transmettent de génération en génération. "

( Silhouette du scandale )
Aymé, Marcel

harsiesis

  • Waffou
  • Thank you, and good night.
  • Messages: 527

Kianouch

  • Admin
  • Messages: 12 746