Mais qui sommes nous ? Tests en tout genre....

RoiLion.Thom

  • Dilettante
  • Waffou
  • Raw! Raw! Fight the power!
  • Messages: 10 042
Re: Mais qui sommes nous ? Tests en tout genre....
« Réponse #480, le 24 Août 2007 à 16:43 »


You are Ross. You're intelligent and adored by your parents. However, your lack of social skills causes you to talk too much and try too hard. While your friends pick on you for your nerdiness, they better watch our for your rage.
"Je suis un intoxiqué.
- Intoxiqué de quoi ?
- De la vie. Je m'y suis adonné tout petit et je ne peux plus m'en passer."

T. Pratchett, Sourcellerie, Les Annales du Disque-Monde, livre V.

Kianouch

  • Admin
  • Messages: 12 746

RoiLion.Thom

  • Dilettante
  • Waffou
  • Raw! Raw! Fight the power!
  • Messages: 10 042
"Je suis un intoxiqué.
- Intoxiqué de quoi ?
- De la vie. Je m'y suis adonné tout petit et je ne peux plus m'en passer."

T. Pratchett, Sourcellerie, Les Annales du Disque-Monde, livre V.

Kianouch

  • Admin
  • Messages: 12 746

Wingman

  • True Detective
  • Waffou
  • Nulla Salus Sine The Hives
  • Messages: 4 257
Re: Mais qui sommes nous ? Tests en tout genre....
« Réponse #484, le 24 Août 2007 à 17:33 »

You are Joey. You may not be the sharpest knife in the drawer, but you're unrivalled when it comes to the opposite sex. You're a great friend, going great lengths when needed. Remember: your friends are your lifeline and you'd better not leave them behind. Success will be hard to find without them around.



Bon mis à part le fait que je suis pas un dragueur (mais je suis toujours avec des filles quand même) je suis content de cette révélation ^^

iDam

  • ‾͟͟͞(((ꎤˋ⁻̫ˊ)—̳͟͞͞o
  • Modos
  • ▃ ▅ ▆ ▇ ▆ ▇ ▅ ▃
  • Messages: 12 602

Megara

  • Deceptigeekette. Et Spectre.
  • Modos
  • Appelez-moi Meg' ... ou Syl' ^^
  • Messages: 2 061
Re: Mais qui sommes nous ? Tests en tout genre....
« Réponse #486, le 25 Septembre 2007 à 11:34 »
Ca y est, j'ai fini par le trouver ce test:

Which transformer are you?

Je suis rassuree par mon score :yes: :

(cliquez pour montrer/cacher)
You are 68% Megatron!  :w00t2:
Megatron
Megatron is the leader of the Decepticons. He will stop at nothing to establish his empire and destroy the Autobots, starting with Optimus Prime.

Like Megatron, you are evil, motivated by destruction and chaos. You are inspiring, confident, and a natural leader. The Decepticons have chosen well. In addition, you enjoy technology and are aware of the latest trends, but you stick with what works for you.


Devinez ce que je fais aux araignees lorsque j'en trouve une!  :coucou:



Pourquoi faire simple, alors qu'on peut faire compliqué ?

RoiLion.Thom

  • Dilettante
  • Waffou
  • Raw! Raw! Fight the power!
  • Messages: 10 042
Re: Mais qui sommes nous ? Tests en tout genre....
« Réponse #487, le 25 Septembre 2007 à 11:42 »
You are 57% Bumblebee!

As an Autobot spy, Bumblebee is the ultimate robot in disguise. What he lacks in size and strength, he makes up for with courage. He enjoys the company of humans and would do anything for his Earthly friends.

Like Bumblebee, you are good by nature. But beware because mischievous thoughts sometimes tempt you. Your leadership skills are weak at best. You will never be the commander of the Autobots. In addition, you use technology when you need to, but you do not embrace the latest trends.
"Je suis un intoxiqué.
- Intoxiqué de quoi ?
- De la vie. Je m'y suis adonné tout petit et je ne peux plus m'en passer."

T. Pratchett, Sourcellerie, Les Annales du Disque-Monde, livre V.

Wingman

  • True Detective
  • Waffou
  • Nulla Salus Sine The Hives
  • Messages: 4 257
Re: Mais qui sommes nous ? Tests en tout genre....
« Réponse #488, le 25 Septembre 2007 à 11:43 »Modifié le 25 Septembre 2007 à 11:47 par Wingman
60% Megatron


Megatron is the leader of the Decepticons. He will stop at nothing to establish his empire and destroy the Autobots, starting with Optimus Prime.

Like Megatron, you are not compassionate and harbor evil thoughts. You are inspiring, confident, and a natural leader. The Decepticons have chosen well. In addition, you enjoy being one step ahead of your friends as far as trends and technology.



Tout ça pasque je tue des araignées (que les velues pas belles) et que j'ai déjà fait pleurer quelqu'un   :sweatdrop:

iDam

  • ‾͟͟͞(((ꎤˋ⁻̫ˊ)—̳͟͞͞o
  • Modos
  • ▃ ▅ ▆ ▇ ▆ ▇ ▅ ▃
  • Messages: 12 602

Kianouch

  • Admin
  • Messages: 12 746
Re: Mais qui sommes nous ? Tests en tout genre....
« Réponse #490, le 25 Septembre 2007 à 11:55 »
Citation
You are 75% Megatron!
Megatron    
Megatron

Megatron is the leader of the Decepticons. He will stop at nothing to establish his empire and destroy the Autobots, starting with Optimus Prime.

Like Megatron, you are not compassionate and harbor evil thoughts. You are inspiring, confident, and a natural leader. The Decepticons have chosen well. In addition, you use technology when you need to, but you do not embrace the latest trends.
C'est grave doc ?

kgeg

  • Naturellement riche en fibres
  • Waffou
  • Il en perd sa moumoutte le mamouth !
  • Messages: 6 183
Re: Mais qui sommes nous ? Tests en tout genre....
« Réponse #491, le 25 Septembre 2007 à 11:59 »


You are 63% Starscream!

Starscream has delusions of grandeur. He chose to resemble an F-22 jet because it’s the pinnacle of human technical achievement. He serves Megatron but longs to fill his shoes.

Like Starscream, you are not compassionate and harbor evil thoughts. You want to be a leader and show some promise, but you have much to learn. In addition, you enjoy being one step ahead of your friends as far as trends and technology.
Vous n'avez aucune passion.

Kianouch

  • Admin
  • Messages: 12 746

iDam

  • ‾͟͟͞(((ꎤˋ⁻̫ˊ)—̳͟͞͞o
  • Modos
  • ▃ ▅ ▆ ▇ ▆ ▇ ▅ ▃
  • Messages: 12 602
Re: Mais qui sommes nous ? Tests en tout genre....
« Réponse #493, le 26 Septembre 2007 à 14:00 »
Bon, il y a des questions où j'avais rien à répondre, du coup, j'ai cherché à être le plus près possible (abonnement, télévision). Mais le résultat est marrant : Bobo "chiant" (c'est-à-dire écolo et qui tri tout, supporte pas le gaspillage mondial et se dit sans cesse qu'il a du pot de manger tous les jours à sa faim). Bref, c'est assez vrai :mdr:

D's©

AZB

  • Waffou
  • Messages: 8 924
Re: Mais qui sommes nous ? Tests en tout genre....
« Réponse #494, le 26 Septembre 2007 à 14:29 »
Citation de Megara le 25 Septembre 2007 à 11:34
Ca y est, j'ai fini par le trouver ce test:

Which transformer are you?
Normalement Transformers et moi ça fait 25, mais bon, juste pour le fun:
Citation
You are 65% Frenzy!

Frenzy is a chaotic spy turned boom box, sent by the Decepticons to infiltrate enemy strongholds.

Like Frenzy, you are evil, motivated by destruction and chaos. Your leadership skills are weak at best. You will never be the commander of the Decepticons. In addition, you use technology when you need to, but you do not embrace the latest trends.
Pour le test "bobo", y'avait jamais de réponse qui me satisfasse, donc j'ai lâché l'affaire au bout de 5 questions :o


 
Si ça ne marche pas comme vous voulez, plaignez-vous jusqu'à ce que vous obteniez satisfaction :o